آکادمی حوزه هنری دیجیتال برگزار می‌کند؛
کارگاه شناخت بازار در تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری

02:000

آکادمی حوزه هنری دیجیتال با هدف آشنایی بیشتر فعالان عرصه فرهنگ و هنر با اهمیت تیم‌سازی در فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری، اقدام به برگزاری کارگاه «شناخت بازار در تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری» می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، پیش از انجام هر فعالیتی، از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری، دانستن این مسئله که مخاطب آن فعالیت چه افرادی هستند، ضروری است. شناخت مخاطب به خلق ارزش متناسب با خواست و نیازهای او کمک قابل توجهی می‌کند و این امر، استقبال و وفاداری بیشتر مخاطب را در پی خواهد داشت. بر همین اساس، این کارگاه علاوه بر معرفی بازار فرهنگ و هنر و تعیین ابعاد و مختصات آن، به دسته‌بندی مخاطبان فرهنگ و هنر در کشور و شناخت روحیات و رفتار خرید هر یک از این دسته‌ها می‌پردازد. این امر به هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری کمک می‌کند تا فضایی که در آن فعالیت دارند را بهتر بشناسند. همپنین جایگاه فعالیت خود را در اکوسیستم فرهنگ و هنر بشناسند و بتوانند میزان مخاطبان بالقوه خود را اندازه‌گیری کنند و برای جذب آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند. از سوی دیگر این کارگاه می‌تواند کمک کند تا فعالان فرهنگی و هنری تبلیغات خود را هدفمند و متناسب با مخاطب تنظیم کنند تا به بازدهی حداکثری برسند.

هزینه شرکت در این کارگاه ۱۲۰ هزار تومان است و مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۱۴ آذرماه است. همچنین ۳۰ نفر اولی که در کارگاه ثبت‌نام کنند، می‌توانند با استفاده از کد w03academy با ۳۰ درصد تخفیف در کارگاه ثبت‌نام کنند.

این کارگاه در روز دوشنبه، ۱۵ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار می‌شود و هزینه شرکت در آن ۱۲۰ هزار تومان است که مخاطبان حوزه هنری می‌توانند با کد w04hozehonari با ۵۰ درصد تخفیف در کارگاه ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام در کارگاه از طریق لینک زیر قابل انجام است:

https://evnd.co/TXwQE

انتهای پیام/


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند